fredag den 24. november 2017

Begyndelsens søde uvished

Begyndelsens søde uvished
bliver langsomt bitter
som et bolsjes stille opløsning af tænderne
over længere tid

Før var alt idyl
men nu er vores smil blot symbol
på tiltagende frustration
over manglende tillid
til processen

Folk, der siger "trust the process"
kender ikke til smerten
når tænderne falder ud
en efter en
og når forrådnelsen langsomt
bider i den indledende lykke

Ethvert blink med øjet
bliver genstand for overanalyse
og hver eneste handling
bliver gransket for svar.
Jeg er angst for at blotte
min sårbarhed
og at du ser den uro,
jeg faktisk har

Jeg har lyst til at ruske dig
og jeg har lyst til mere end at du bare rusker mig.
Men min krop er stagneret i frygt
af frygt for
at "ever after" kun bliver bittersød.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar